Arkadaşımı Çığlıklar Eşliğinde Sikiyorum
Adult hikaye
Merhaba erotik hikaye seven arkadaşlar, ben tarık. 26 yaşımdayım.. buse amcamın bayanı ve aynı yaştayız. buse ile birlikte büyükdük. birbirimizin kankası olmus ve ikimizde bu hayattaki bir sırdaşıydık. buse ile her süre her çeşit sıkıntılarımızı ve sex anılarımız bile bırbırımıze anlatırız. yaklaşık altı aydır resmi yanlız birliktelik yaşadığım ve evlenmek istediğim gizem ile fazla çirkin kavga etmis ve ayrılmıştık. canım fazla sıkılmıştı ve buse’yi aradım. dairede tek başıma olduğunu söyleyince benimde amcamlara gittik.. buse benii bornozu ile karşıladı. bendeniz aradıktan daha sonra duşa girmiş ve yakın olduğumdan süre kaybetmedenn geldim.. bu buse’yi yeni sefer bornozlu görüşüm değil. hatta birkac sefer sırtımı dönük ve aynı odada soyunup yeniden giyinmiştir. aslında asıl yanlız kankaydık ve aramızda hicbir sır yokturdu.. buse giyinmek icin …
Sevgilimi arkadaşıma siktirdim
Adult hikaye
Merhabalar sizlere inanılmaz Adult seks hikayemi anlatmak istiyorum. Ben üniversitede okurken hatun dostum özge bize gelmiş, daire dostum mete ve bendeniz üçümüz oturuyor yanlız yanda içki içiyor yanlız yanda da chat ediyorduk. mevzu bakıp dolaşıp sexe geldi.. mete birkac küçük ön sevişmenin haricinde seks yapmadığını ve teyze milli kalmadığını itiraf etmişti. hatun dostum da ben daha eveliyatında seks tecrübeyi yaşadığımızı ve suanda da düzenli olarak beraber seks yaptığımızı söyledik. mete bunu duyunca yanlız hayli üzüldü tabii. bızde mete’nin bu durumuna üzülmüştük haliyle. azıcık daha sonra biz seks yapmak. icin odaya geçtik mete içeride bir başına kalmıştı mutsuz yanlız sekilde. odada özge’yle sevişirken yanlız yanda mete’ye nasıl yanlız güzellik gercekleştirebiliriz diye düşünüyorduk. aniden özge’ye mete’de bize katılsa olmaz mı sevgilim yazık …
Kocamdan sonra eski sevgilime verdim.
Aile İçi Seks Hikayeleri
Geçen yıl bu zamanlardan bi erotik hikayemi size anlatmak istedim.. ismim yeter. 22 yaşımdayım.. sevip evlendiğim bi erkekle sonrasında anlaşamadığımızdan dolayı boşanmak mecburiyetinde kaldık. her süre birliktelikler kurulan hayaller gibi olmuyormuş bunu birlikte olduktan daha sonra öğrendim. haliyle evlenince ilk gece gecesinde bakireliğimi kaybettim. daha sonrasında ayrıldıktan daha sonra bi zaman yanlız yaşama alıştım lakin bu sex ihtiyacına kafidir. olmuyordu. kendımı kaybettiğim saatleri hatırlıyom. eski manitam taner adında biri var benden hoşlanan partner kaldığımız anlarda devamlı seviştiğim biriydi. onla karşılaştım bi günü çarşıda chat falan yaptık.. eşimde ayrıldığı mı söyledim. numaram istedi benimde verdim yeni günü baya gecesinde konuşarak erkenden yaptık.. geçmişteki her günleri konuştuk. en son bunu erkenden kahvaltsına davet etim.. oda geldi çıktı oturdum. chat kahvaltı falan ardından …
Kuzenimin İle İlk Kez
Adult hikaye
Merhabalar, dayımın kızı Başak var benden 2 yaş küçük o zamanlar yeni ergenliğe giriyordu ve memeleri yeni büyüyordu. Yaz aylarında köyde anne annemler de kalırdık herkes iş güçle uğraşırken ben ve Başak tv izliyorduk. Şeytan beni dürtmeye başlladı Başak’ın yanına oturdum “adetin başladı mı” dedim, çok şaşırdı, abi utanırım sus lütfen dedi ben de ne olacak ki böyle şeylerin ayıbı olmaz anlatıver dedim. Başladı konuşmaya, o anlatıyor ben ise bütün vücudunu gözümle beceriyordum. Birden ellerime hakim olamadım ve göğüslerine yapıştım. Çok utandığı belliydi ama bir şey de demiyordu Baktım sesi çıkmıyor diğer elimle amını parmaklamaya başladım ve dudaklarına yapıştım. O da zevk almaya başlamıştı, kucakladım, oturttum yarrağımın üstüne, tişörtünü yavaşça çıkardım ve Başak’ı yatırarak memelerini yalamaya başladım ve gittikçe aşağı …
Halamın Kızı Çok Azgındı
Sex Hikayeleri
Bir sebepten ötürü halamlara kalmaya gitmiştim. Nedeni ise akrabamızın düğününün çok kalabalık olmasıydı, annem bana Safiye halangile git dedi. Halamın kızı 17 yaşında ve çok güzel memeleri, sarı saçları ince belli bir genç kızdı. Şansıma halamgil de düğünden artan işleri tamamlamak için yardıma gitmişler. Halamın kızı ve ben film izlemeye karar verdik. Ne izleyelim dedi bende Amerikan Pastası dedim güldü ve tamam olur dedi. Açtık şehvetle izlemeye başladık. Sikiş anlarını gördük ve elimi korkarak bacağına doğru yaklaştırdım ve az ilerlettim yüzüne baktığımda o da benim ki gibi gülmeye başlamıştı. Sikimi okşamaya çoktan başlamıştı. Bende dudaklarına yapıştım. Altında tayt varmış yırtmadan indirdim ve amını yalamaya başladım. Amı çok güzel kokuyordu. Ah uh diye inleyerek dudaklarını ısırıyordu bu beni çok daha fazla …
Hocamla Beraber Patladık
Adult hikaye
selamlar aşklarım, ismim figen. istanbul avrupa yakasında ikametgah ediyorum, size gecen hafta hayatımdan gecen enteresan hadiseyi paylaşmak istedim., vip bi kolejde öğretim yetkilisi olarak calışmaktayım. istanbula gecen yıl geldım., 34 yaşımdayım. ve gayet istekli bi kadınım yani hadise şu sekilde gerçekleşti, okula yeni geldiğimde zorlanıyordum daha daha sonra azıcık süre geçtikten daha sonra alışma sürecini başarıyla atlattım ve okula alıştım, bu zamandan daha sonra iyi süre geçirmeye başlayınca, en iyi okullardan birinde olduğum icin fazla iyi anlar geçirir oldum., her günüm süper geçiyordu resmen dineyse okula benden daha sonra bi ögretmen dost daha gelecekti, o süreye kadarr ilgimi çeken biri olmamıştı, ilk çıkan ögretmen fuat isminde çıtır bi delikanlıydı diyebilirim, gayet yakışıklıydı benden 6 yaşş falan ufaktı tek başıma içim …
Abimin arkadaşı serkan ile deli dolu seks hayatım
Adult Porno Hikayeleri
Merhabalar ben ayşenur mersinde yasıyorum bir birliktelik yapıp ayrılma evliliğimden daha sonra hicbir erkekle yapmadım çünki ailemle yasıyorum ve ailemin dul olmamdan dolayı kendime aşırı derecede bi baskısı vardı. aslında devamlı ben hareketlerimi dışarı çıkmama karışıyorlar ayrıcalıkla iki. arkadaşımla olması benii devamlı kontrol etmeleri ben seks ömrüm sınırlamaktadır lakin bu durumu bi stop demeliydim çünki bendeniz bi bayanım devamlı sex yapmam gerekiyor lakin ailemi baskısından dolayı kimseyle yatmadım abilerim çoğu süre ben dairede olduğundan dolayı arkadaşlarla gelmezler lakin fazla güvendikleri fazla ter temiz bi arkadaşlarının vardı. adı serkan serkan’a fazla güvendiklerin den dolayı evimize gelir gider evimize girmesine müsade ederler zaten benimde serkan kardeşim gibi görürüm bi erkenden rüyamda sex yaptığımı gördüm üzerimde serkan var gidip geliyordu tam boşalacağım anda …
Öğrencimi Doya Doya Siktim
Adult Hikayeler
Merhaba adult hikayeler okurları, derken ona sınıfı geçmen lazım onu düşünüyordum dedim..hocam mutlaka geçmem lazım biliyorsun..son sınıf.. biliyorum tatlım ama nasıl yapıcağız onu bilmiyorum ben mutfağa gidip içecek bir şeyler alıp geldim..müjganın etek biraz daha yukarı sıyrıldığını fark ettim..müjgan sıcakladıysan gel sana rahat bir şeyler vereyim onları giy yeterince sıcak evin için ne dersin .. iyi olur hocam bana göre bir şeyiniz var mı biliyorsun kilom fazlada…aaaa öyle deme bence çok iyisin gel benimle dedim yatak odasına geçtik..bir şeyler baktım ama ona göre bir şey yoktu benim eşofmanın vardı onu çıkardım birde t-shirt bunları giy olur mu? tamam hocam soyunmana yardım edim mi?..gerek yok hocam ben hallederim.. ama unutma ha sınıfı geçmen lazım..biliyorum..soyunmana yardım edeyim mi ben geçebilir miyim sınıfı …